Error message

Notice: Undefined index: x in require_once() (line 207 of /home/archimedesdemo/public_html/includes/database/mysql/database.inc).

acheter cialis

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΙΚΟΥ ΚΡΑΜΑΤΟΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 2024 ΛΟΓΩ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ

Αντικείμενο του έργου αποτελεί η μελέτη της επίδρασης της διάβρωσης στην απομένουσα δομική ακεραιότητα αεροπορικών κατασκευαστικών στοιχείων από κράμα αλουμινίου 2024 για διαφορετικές καταστάσεις τεχνητής γήρανσης του κράματος. Οι διαφορετικές αυτές καταστάσεις αντιστοιχούν σε διαφορετική ημερολογιακή ηλικία του κράματος υπό εξέταση. Σκοπός είναι η ανάπτυξη μιας μεθοδολογίας εκτίμησης της επίδρασης της διάβρωσης στη δομική ακεραιότητα αεροπορικών δομών. Η πειραματική διερεύνηση θα εστιαστεί στις δοκιμές εφελκυσμού και δυσθραυστότητας (R-Curve) για τον υπολογισμό του κρίσιμου συντελεστή έντασης τάσεων του κράματος 2024, για διαφορετικές καταστάσεις τεχνητής γήρανσης του υλικού και για διαφορετικούς χρόνους προ-διάβρωσης σε διάλυμα αποφλοίωσης. Τέλος, θα πραγματοποιηθεί οπτική και ηλεκτρονική μικροσκοπία για το χαρακτηρισμό της βλάβης της επιφάνειας του υλικού, της μικροδομής καθώς και των επιφανειών θραύσης των δοκιμίων.

Θα αναπτυχθεί μοντέλο πεπερασμένων στοιχείων το οποίο θα λαμβάνει υπόψη το μέγεθος και τη μορφή της βλάβης που προκαλείται στην επιφάνεια του δοκιμίου λόγω της επιβαλλόμενης επιταχυνόμενης διάβρωσης. Η βλάβη θα αναγνωριστεί και θα ποσοτικοποιηθεί από το προηγούμενο στάδιο της μεταλλογραφικής μελέτης των προϊόντων της διάβρωσης στο υλικό. Η ανάγκη ανάπτυξης αυτού του μοντέλου έγκειται στο γεγονός ότι όπως έχει αναφερθεί στην σχετική βιβλιογραφία η υποβάθμιση των μηχανικών ιδιοτήτων οφείλεται στην μείωση της ενεργού διατομής, στην δημιουργία τοπικής ψαθυροποιημένης ζώνης λόγω υδρογόνου και στην ύπαρξη γεωμετρικών χαρακτηριστικών συγκέντρωσης τάσης τα οποία δημιουργούνται λόγω της ανομοιόμορφης βλάβης λόγω διάβρωσης που προκαλείται στην επιφάνεια του υλικού. Το μοντέλο αυτό θα αποτελέσει ένα υπολογιστικό εργαλείο για την πρόβλεψη της μηχανικής συμπεριφοράς διαβρωμένων δομικών στοιχείων.

Για τη πρόβλεψη της επίδρασης της διάβρωσης στη δομική ακεραιότητα κατασκευαστικών στοιχείων από κράμα αλουμινίου 2024 για διαφορετικές καταστάσεις τεχνητής γήρανσης, θα αναπτυχθεί ένα υπολογιστικό εργαλείο βασισμένο σε αριθμητικές μεθόδους (μέθοδο των πεπερασμένων (FEM) ή/και οριακών στοιχείων (BEM). Το υπολογιστικό μοντέλο θα λαμβάνει υπόψη την υποβάθμιση των τοπικών ιδιοτήτων εφελκυσμού και τις ανάλογες εφελκυστικές καμπύλες των προ-διαβρωμένων και μη διαβρωμένων δοκιμίων. Το μοντέλο θα μπορεί να εκτιμήσει την δυσθραυστότητα του υλικού και επομένως μπορεί να αποτελέσει ένα εργαλείο σύγκρισης για την επίδραση της διάβρωσης στις διαφορετικές καταστάσεις τεχνητής γήρανσης του κράματος 2024.